Wednesday, October 19, 2011

jAG HAR BÖRJAT på en resa nu efter minb fetmaop.

Efter detta koer tn togs så började jag dricka modifast. Då börejade mmin nya redAá genon livet
Att börja på den redan gjorde jag redan i våras. Var på VC o vägde mej.,..inte nån vacker syn. Började med modifast. harlyckats gå ner över 20 kg i år. Opererades den 28 sept på min pappas 85 årsdag om ha levat. Allt gick bra. mEN JAG HADE hemskt ont efteråt. Fock mediciner för det då blev det bättre. Andingen va jobig., men även det gick över.
Jag fick feber o stanna kvar 2 dagar till så jag åkte hem på söndag den 2 okt. En befriesle redan vecka 2 att få börja med knäckebröd. Nu äter jag lite mat men det mesta.
Har inte laddad ner ko´rt än från den men det kommer.
Ska berätta om hur allt går ifall nån ska göra den operationen av nån som läser den
Annar har vi haft en sommar där det mesta regna bort..tyvärr..men några vackra dagar ochså.